پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
شنبه ٨ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۵۲ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۴۹۹۳ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۱۰۰۱۵ مورد


معاون آموزش دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی ضمن تشریح دستاوردهای این معاونت از سال گذشته تا کنون، از رشد 57 درصدی تعداد دانشجویان تحصیلات تکمیلی خبر داد.

دکتر احمد وثوقی مطلق روز یکشنبه 6 آذرماه 1401 در گفتگو با وب‌دا به تشریح دستاوردهای معاونت آموزشی دانشگاه طی عمر دولت سیزدهم پرداخت و اظهار کرد: اقدامات مختلف و قابل توجهی در این مدت رقم خورده که نشان می دهد مسئولان برای توسعه دانشگاه همت بالایی دارند.

 

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی افزایش 57 درصدی تعداد دانشجویان تحصیلات تکمیلی به کل دانشجویان را یک دستاورد مهم ارزیابی کرد و گفت: طی این مدت شاهد افزایش 31 درصدی دانشجویان دکتری عمومی و رشد 8 درصدی اساتید دانشیار نسبت به کل اعضای هیئت علمی بودیم.

 

وی از پیشرفت بیش از 80 درصدی پروژه کلینیک تخصصی دندانپزشکی خبر داد افزود: تصویب 3 رشته مقطع جدید در سند توسعه کلان منطقه 9 کشور و اجرای برنامه اعتبار بخشی بیرونی 6 بیمارستان آموزشی از دیگر اقداماتی است که طی این مدت محقق شده است.

 

دکتر وثوقی‌مطلق تصریح کرد: آزمایشگاه مولکولی در دانشکده پزشکی، مرکز مهارت‌های بالینی بیمارستان امام علی(ع) و اتاق عمل مرکز مهارت‌های بالینی این بیمارستان راه اندازی و تجهیز شده که گامی در راستای توسعه آموزش‌های پزشکی در این دانشگاه است.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.